COMANDA ŞI DERULAREA CONTRACTULUI

Definiţii:
SITE: reprezinta domeniul www.neracomputers.ro
COMANDA - un document electronic sau în format hard copy ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător şi Client/Cumpărător prin care Clientul/Cumpărătorul/Cumpărătorului transmite către Vânzător, prin intermediul Site-ului sau prin intermediul email-ului, fax-ului, telefonului intenţia sa de a achiziţiona Produse, de pe Site.
CONTRACT - înseamnă prezentul document Termeni şi condiţii şi stabileşte condiţiile generale de vânzare online a produselor de către Vânzător, precum şi drepturile şi obligaţiile Vânzătorului şi ale Clientul/Cumpărătorului şi produce efectele unui contract încheiat la distanţă între Vânzător şi Cumpărător în condiţiile OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (OG nr.130/2000 a fost abrogata de OUG nr.34/2014)
COŞ DE CUMPĂRĂTURI - forma online a coşului compus din totalitatea Produselor selectate de către Client în vederea achiziţionării.
CONT - secţiunea din Site formată din câmpuri destinate completării cu adresa de e-mail şi o parolă care permite Clientul/Cumpărătorului/Cumpărătorului transmiterea Comenzii. Contul conţine informaţii despre Client/Cumpărător, inclusiv un istoric al comenzilor acestuia.

Pentru a plasa o comandă online în Site, Clientul/Cumpărătorul/trebuie să parcurgă următorii paşi:
1. Să se autentifice iar în cazul în care Clientul/Cumpărătorul nu dispune deja de un Cont de Client în Site, acesta poate opta pentru Comandă fără Înregistrare sau poată să îşi creeze un Cont de Client.
2. Să adauge produse în coş prin selectarea butonului Adaugă în Coş ori de câte ori identifică Produse pe care doreşte să le comande imediat. Produsele adăugate vor fi afişate în secţiunea “coşul de cumpărături” din partea superioară a site-ului.
3. Odată adăugat în coşul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziţie în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului.
4. Să selecteze modalitatea de plata: online cu cardul, ordin de plată sau numerar şi să completeze datele de livrare.
5. În pagina Confirmare comanda, Clientul/Cumpărătorul poate să verifice detaliile comenzii: valoare comanda, tip de livrare, interval de livrare, data de livrare şi modalitatea de plată. După trimiterea comenzii sau după ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plăţi, Clientul/Cumpărătorul primeşte un e-mail de confirmare a lansării comenzii, pe adresa de mail asociata contului.
6. Vânzătorul poate anula comanda în una din următoarele situaţii: neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacţiei, în cazul platii online; invalidarea tranzacţiei de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul platii online; datele furnizate de către Client, pe Site sunt incomplete şi/sau incorecte; stocul este insuficient sau a apărut o eroare de preţ în cazul produselor comandate;
7. Precizăm că mesajul de confirmare a lansării comenzii nu înseamnă acceptarea comenzii de către Vânzător. Acest lucru se va întâmpla ulterior prin confirmarea de primire a comenzii şi acceptarea acesteia. Contractul se va referi numai la acele produse enumerate pe bonul fiscal emis de Vânzător.
8. Expedierea comenzii depinde de disponibilitatea produselor; în cazul în care produsele nu se mai află în stoc, Vânzătorul va avea dreptul de a informa Clientul/Cumpărătorul cu privire la înlocuirea produselor cu produse de calitate şi valoare egale aflate în stoc. Dacă nu se doreşte înlocuirea produselor și dacă Vânzătorul a primit deja plata aferentă produselor comandate, se va rambursa integral orice sumă de bani plătită în baza Comenzii.
9. Preţurile afişate pe Site nu includ costurile de livrare.