I. Garanţii
Dacă produsul dvs. se defectează în perioada de garanţie, centrul de Service Nera Computers îl repara fără costuri suplimentare pentru dvs. şi numai dacă defectul se încadrează în termenii certificatului de garanţie, respectând următoarea procedură:
- Accesaţi din partea de jos a website-ului secţiunea "Formular garanţii/service".
- Vă logaţi în contul dvs de client cu care aţi plasat comanda.
- Din colţul din dreapta sus, accesaţi butonul " Cerere nouă de returnare"
- Selectaţi comanda din listă apoi apăsaţi butonul " Vezi Comanda "
- Verificaţi informaţiile afişate şi selectaţi produsul pentru care solicitaţi reparaţia în garanţie.
- Completaţi cantitatea, motivul returnării, Starea produsului şi modul preferat de rezolvare a problemei
- Completaţi în secţiunea "Informaţii Adiţionale" o descriere detaliată a problemei întâmpinate de dvs.
- Opţional, puteţi ataşa fişiere care să arate problema semnalată.
- Apăsaţi butonul "Trimite Cererea" şi iar unul dintre colegii noştri vă vor contacta pe email cu informaţii suplimentare.
Condiţii generale de garanţie
A) La recepţionarea mărfii, Clientul/Cumpărătorul este sfătuit să se asigure că produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ şi cantitativ cu comanda plasată.
În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita, în cazul lipsei conformităţii, în primul rând repararea produsului său poate solicita înlocuirea Produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care masura este imposibilă sau disproporţionată. Înlocuirea Produsului este posibilă în limita stocului disponibil. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricaţie, iar Vânzătorul nu dispune de un produs înlocuitor corespunzător, acesta va returna Clientul/Cumpărătorului contravaloarea produsului respectiv sau un produs de valoare similară cu acordul clientului.
B) Clientul/Cumpărătorul poate returna produsele achiziţionate de pe site-ul Vânzătorului, în următoarele situaţii:
• Produsele au fost livrate/facturate greşit;
• Produsele prezintă defecte de fabricaţie;
• Produsele nu respecta conţinutul menţionat în momentul Comenzii;
• Produse cu defecte calitative.
II. Procedura de service
Daca produsul Nera Computers pe care il aveti nu indeplineste conditiile de garantie, centrul service Nera Computers poate asigura reparatia, in urma acceptarii de catre dvs. a costurilor acesteia, in urmatoarele conditii:
- Completati formularul de garantii/service urmand pasii descrisi mai sus.
- Dupa ce colegii nostri vor analiza cererea dvs, veti primi pe email costurile estimative de reparatie si pasii de urmat
- Expediati produsul printr-o prin firmele de curierat Urgent-Cargus, Fan Courier sau DPD la adresa Str. Ion Neculce, nr. 9, Uricani-Miroslava, Iasi, 707305. In cazul expedierii, costul transportului va fi suportat de dvs.
- Produsul trimis in service trebuie sa fie insotit de o explicatie a defectului.
- Trebuie sa mentionati pe colet toate detaliile expeditorului: nume, prenume, adresa de retur, telefon, email.
Note:
Trimiterea accesoriilor impreuna cu produsul care necesita o interventie de service nu este necesara decat in masura in care acestea pot avea legatura cu defectul. Nu este necesara trimiterea ambalajului original.
Dupa evaluarea produselor de catre tehnicieni, costului reparatiei va va fi comunicat, iar produsul va fi reparat doar dupa acceptul exprimat in scris de catre dvs. In cazul in care nu sunt acceptate costurile de reparare a produsului, va trebui sa achitati taxa de evaluare.
Dupa ce produsul a fost reparat veti primi o notificare pe email si va fi expediat catre dvs. cu plata ramburs.
Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie vor fi returnate la cerere.